Vyhledávání

Kontakt

Studentská prázdninová úschovna Listovky
Kounicova 46/48 Brno 60200
C02-602

+420 724 814482

kutlime@gmail.com

SPUL - From the beginning

03.06.2010 19:43

Zdravím Vás, přátelé...

Jmenuji se Radek Zahradník a od roku 2005 jsou Listovky mým domovem. Život zde mám rád, ale vždy mne štvala jedna věc - 2 stěhování ročně. Proto, od roku 2007 zde bydlím nonstop (Henryho asi nepřekonám a ani bych nechtěl).

Jak jsem již napsal, Listovky nazývám (nyní) svým domovem, ale chápu, že to tak nemají všichni. A věřím, že nikoho nebaví se pořád stěhovat sem a tam. Ještě před pár lety byly prázdninové ceny kolejí za výrazně lepší ceny a mnoho lidí zde setrvávalo jen kvůli svým věcem. No, ale co čert nechtěl, začala "krize" a začal i raketový růst cen kolejí o prázdninách.

S přebývajícím léty na Listovkách, přibývalo i věcí. Na přelomu školních let 08/09 a 09/10 mne potkalo zatím největší stěhování zde. Stěhovat se z jednoho malého pokoje do druhého mne po této jedné zkušenosti přestalo bavit. Během té úmorné práce se mi v hlavě zrodila myšlenka, že bych zorganizoval menší úschovnu tady na Listovkách, kde bych si dal pár věcí, které v létě potřebovat nebudu. Jelikož jsem ale zjistil, že budu na prázdniny bydlet sám, tak jsem tuto myšlenku opustil a roztahoval se v pokoji sám.

Nyní, v červnu roku 2010 slyším od přátel jejich starosti, co s věcmi, které si tady chtěli nebo přesněji chtěli by nechat, myšlenku jsem oprášil. A jelikož jsem lidumil, nabízím ji  každému, kdo by o ní měl zájem. Bližší informace najdete v dalších článcích.

S pozdravem
Radek Zahradník