Vyhledávání

Kontakt

Studentská prázdninová úschovna Listovky
Kounicova 46/48 Brno 60200
C02-602

+420 724 814482

kutlime@gmail.com

Úschovna věcí

NÍŽE UVEDENÉ INFORMACE PLATÍ PRO ROK 2012!

Charakteristika služby:
Služba Studentské Prázdninové Úschovny na Listovkách, zkráceně SPUL umožňuje uskladnění Vašich věcí v nebytových  prostorách (studovna) Listových kolejí a je zpoplatněna jednorázovým poplatkem, viz níže. Služba je dělaná co možná nejvyšší možnou vstřícností k oběma zúčastněným stranám, jinak řečeno, jsme lidi a vždy se lze nějak domluvit.

Doba, ve které je služba nabízena:
Začínáme 1. 6. 2012 s naskladňováním věcí do hlavní místnosti. Věci budou uloženy maximální do 31. 9. 2012.

Je možné něco uskladnit ještě před 1. 6. 2011?
Napište mi, uvidíme, co se dá udělat.

Budu muset něco za uskladnění zaplatit?:
Za místnost se platí nájem, za tyto webové stránky (největší položka z celkových nákladů) se také platí (největší položka z celkových nákladů), plus telefony, sms a drobné věci typu lepící pásky, balící potřeby atd. Průměrné náklady jsou  okolo 1800,- Počet lidí, kteří služby využijí je mezi 15 - 20 lidmi. Proto za uskladnění věcí vybírám jednorázový manipulační poplatek. Výše poplatku se odvíjí od množství věcí, které chcete uskladnit. Základní cena je 100,- zlevněná je 50,- Pokud si chcete uskladnit jenom něco malého (skladného), tak dostanete slevu, ale cokoliv většího (křeslo, koberec, krabice o rozměrech větších než krabice od bot), tak dostanete základní cenu. Pokud nějaké peníze zbydou, podle výše přebytku a po vzoru Kolejí a Menz Brno, budou peníze investovány do nákladů na další rok, popř. věnovány na dobročinné účely - Útulek pro zvířata. Doklad o předání daru zvěřejním na těchto stránkách.

Kolik si toho budu moci uskladnit?
V tomto bych Vás vcelku nerad omezoval. Předpokládám, že budete chtít uskladnit především těžké, či obtížně přepravitelné věci (křesla, nádobí, hokejky, brusle co já vím, co všechno), tudíž bych to rámcově vymezil na 5 krabic věcí na osobu. Výjimku z toho mají věci neskladné v krabících (křesla, koberce atd.)  

Co si budu moci uskladnit?
Defakto cokoliv, co jste ochotni riskovat. Viz. odstavec "Záruky SPUL"

Záruky služby SPUL:
Služba jako taková je čistě studentská myšlenka. Koleje a Menzy (dále jen KaM), resp. jejich vedení nemá s touto službou nic společného. Jediná zainteresovaná osoba  jsem zde já, Radek Zahradník a ačkoliv mám svolení provozní Listových kolejí, ona sama do tohoto projektu nevidí a má o něm minimum nezbytných informaci. I když bych věci rád pojistil, bylo mi řečeno, že takto zainteresovaný prostor 3. strany nelze pojistit a pakliže by se zde stal subjektem KaM, věřím, že by KaM této myšlence nedala ani vzniknout, což chápu. Strach z toho, že se na studentech o prázdninách nebude vydělávat je určitě na místě.
Zpět k věci... tedy k věcem. Vaše věci nebudou pojištěné a pokud se s nimi něco stane (krádež, rozbití), ZA VZNIKLÉ ŠKODY NERUČÍM. Nicméně nepočítám, že by mělo dojít ke krádeži, budu bydlet po celou dobu v blízkosti úložiště a bude mi na očích. Fotbalové zápasy s vašimi věcmi pořádat nemíním a věřím, že při patřičné opatrnosti bude vše bez problémů. Pakliže se však o své věci bojíte, nebo chcete uskladnit něco drahého, prosím zvažte to.

Co mám udělat, abych službu SPUL mohl využít?
Stáhnout si šablonu žádanky ZDE, přečíst si informace níže, v kapitole SPUL: Návod k použití.

Je služba nějak omezena?
Nyní (28. 5. 2012) nevidím zatím žádné omezení. Předpokládám však, že poptávka bude převyšovat nabídku, takže neváhejte. Taktéž doufám, že někdo nebude chtít uskladnit komplet pokoj, pakliže se jeho objem věci nevleze do několika krabic, s tím nemám problém. Vzniklé nesnáze budeme řešit individuálně.

Tato služba je nabízena od studenta a pro studenty, není KOMERČNÍHO charakteru. Je prezntována jako služba v kruhu přátel a tak bych ji rád i uchoval.

 

SPUL: Návod k použití

Nyní si podrobně rozebereme, jak postup, pokud se rozhodnete SPUL využít.

1.     Stáhnete si šablonu žádanky ZDE. Jedná se PDF formulář, kde vyplníte potřebné kolonky, vytisknete. Viz níže. Pokud nemáte tiskárnu, tak přepsat tiskacím písmem formulář na bílý papír, formátu A4.

2.     Vyplníte žádanku potřebnými údaji VE DVOU KOPIÍCH (jedna pro Vás a jedna pro mne). Můžete buď ručně (ale čitelně) nebo vytisknout. Evidenční číslo je unikátní číslo, které bude na všech vašich věcech. Toto číslo se skládá z ČÍSLO_BLOKU_KDE_BUDU_PŘÍŠTÍ_ROK_BYDLET-ČÍSLO_POKOJE_KDE_BUDU_PŘIŠTÍ_ROK_BYDLET-INICIÁLY_JMÉNO_PŘÍJMENÍ. Příklad: Pokud se jmenuji Franta Novák a příští rok mám smlouvu na pokoj C01-512, bude mé evidenční číslo vypadat takto 1-512-FN. Pokud jdete do minusového pokoje, přidate před číslo pokoje "m" např. takto: 1-m105-FN

3.     Připravíte si věci k uskladnění. Křesla, koberce atp. nijak zvlášť balit nemusíte, ale jiné věci dávejte pouze do krabic typu kvádru, na rozměrech vcelku nesejde. Doporučuji si zajít do Billy k pultu se sýrem, za ní je pec a zeptat se obsluhy na krabice. Vozí dost často připravené pečivo a mají jich tam kupy po ruce, pokud to zrovna nevyhodili. Všechny své věci a krabice označte svým evidenčním číslem! Každá věc, která půjde do úschovny, bude mít na sobě evidenční číslo.

4.     Domluvíte si se mnou schůzku před úschovnou. Zatím platí 6NP, studovna mezi C02 a C03 u výtahu bloku C03, pokud nebude uvedeno jinak. Sledujte sekciAktuality. Pro domluvení schůzky využijte informace, ze sekce Kontakty

5.     Na domluvenou schůzku doneste vyplněné žádanky a věci, které chcete uskladnit.